Hei, mä bloggaan!

No niin. Nyt se alkaa. Nimittäin mun blogi.

Lyhyt esittäytyminen lienee paikoillaan. Nimi on Niina, ikää +30 ja kotikaupunkina Lahti. Ja tämä on mun ensimmäinen blogi. Syöminen on kivaa, hyvän ruoan syöminen on vielä kivempaa, mutta aivan parasta on, jos syödystä ruoasta tulee vielä lisäksi hyvä olo. Muuten mun sydäntä lähellä ovat eläimet, etenkin koirat, omatkin koirat saattavat vilahtaa blogissa.  Reissaaminen on ehkä parasta, mitä voi tehdä kodin ulkopuolella. Lukeminen on mulle yksi parhaita tapoja rentoutua. Liikkuakin pitäisi, oma liikunta keskittyy tällä hetkellä luonnossa fiilistelyyn ja koirien kanssa lenkkeilyyn ja muuhun puuhasteluun.

Hyppäsin vuoden vaihteessa mukaan Vegaanihaasteeseen ja innostuin kovasti vegaanisesta kokkailusta. Tutustuin uusiin ruoka-aineisiin, selailin reseptejä, kokeilin uusia tuotteita ja täytin Instagramin vegaaniruokakuvilla. Kuukausien myötä alkoi päässä itämään ajatus omasta blogista, johon voisi tallentaa kokkailut, reseptikokeilut, ajatukset ja ideat. Joten tässä sitä nyt sitten ollaan. Bloggaamassa.

Luulisin, että blogi tulee keskittymään eniten vegaaniseen ruokaan, mutta tulen todennäköisesti vuodattamaan tänne myös muuta ajatuksenjuoksua liittyen vegaanisiin valintoihin ja elämäntapaan. Katsotaan mitä tästä tulee. Jahka pääsen sinuiksi WordPressin hienouksien kanssa, niin lupaan kohennusta myös blogin visuaaliseen ilmeeseen.

Tule mukaan mun vegaaniselle (maku)matkalle!


-Niina

 

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s